Pärlans gästbok. Tack för att du besöker vår hemsida. Skriv en hälsning här i gästboken genom att klicka på den blå knappen.
Skrivet av Lydia, den 16. apr, 2018
Vilken fantastisk plats, älska alla detaljer på din webbplats!
Skrivet av Augusta, den 20. jul, 2017
Älska din hemsida och tack för din del. Med vänliga hälsningar
Skrivet av Annika Persson, den 30. nov, 2016
Hej,
Skickar en Trevlig Advent hälsning till dig och din familj. Hoppas att allt är väl med er.
Skrivet av Daisy, den 22. sep, 2016
Älska din design, tack för din del.
Skrivet av Eva Berg, den 29. apr, 2014
Hej !
Jättekul att se bilder på barnen.
Jag är farmor till Elin och hoppas på att få se mer bilder,kanske några påskbilder om det finns.Tack för en fin hemsida.
Skrivet av Paola Sotomayor Larsson, den 11. dec, 2013
Så himla kul att ni lägger ut bilder på våra små :) så himla nöjd över att Tilde går på Pärlan!!!!
Skrivet av Agneta Gip, den 15. jun, 2012
Hej!
Det var längesedan jag tittade på hemsidan men idag var det dags. Det ser bara positivt ut och man önskar nästan att man var barn igen och fick vara med i er fina förskola. Bra jobbat!
Agneta
Skrivet av Anette Pihlgren, den 1. jul, 2011
Hej! Har varit inne på er hemsida för att få lite tips och ideer till vår förskoleavd Sågen i Edsvalla.
Min systerson Oliver Bengstsson går hos er.... Han gillar verkligen sin "Pärlan "som han säger =) och det förstår jag ni ser ut att ha det jättemysigt ut Mvh Anette Pihlgren
Skrivet av Annette Skogh, den 7. jan, 2011
God fortsättning på det nya året!
önskar Hanna med familj
Skrivet av Ann U F, den 18. okt, 2010
Grattis till starten av er nya förskola, lycka till och ni vet var jag finns om det skulle vara något.
Hälsningar Ann
Skrivet av Katarina Gip, den 5. okt, 2010
Hej på er!
Vill bara önska lycka till med nya verksamheten i era fina lokaler. Ni har en jättetrevlig hemsida med bra info :-). Jag kommer på invigningen i eftermiddag.
Kram
Skrivet av Anna Eriksson (Johansson), den 10. sep, 2010
Hejsan Annika och Ingela, vad roligt att se att ni arbetar ihop efter så lång tid...Det är ju snart 20 år sedan vi tog vår examen. Lycka till med förskolan-

Kram Anna
Skrivet av Jörgen, den 24. aug, 2010
Hej, kul att ni öppnat en ny förskola. Ska ni ha öppet hus? Är lite nyfiken på att se hur ni har det :)
Skrivet av Laila, den 8. aug, 2010
Hej!
Mycket fin hemsida och trevliga lokaler.
Önskar Er lycka till.
Laila
Skrivet av Mia, den 15. jun, 2010
Hej!
Vilken fin hemsida Ni har fått.
Lycka till:)
Kram